Witaj na Torchlight.com.pl | Aktualnie jest 0 użytkowników i 0 gości na stronie.

Torchlight to rasowy action RPG, czerpiący pełnymi garściami z klasyków gatunku ale równocześnie wprowadzający wiele nowych rozwiązań.

Samo studio Runic Games, odpowiedzialne za jego wydanie zostało założone przez dawnych współzałożycieli Blizzard North i współtwórców serii Diablo.

W Torchlight gracz wyrusza w pełną przygód a przede wszystkim przeciwników drogę, której ostatecznym celem jest zniszczenie zła.

Neverwinter otrzyma nową mapę!

JUż w te wakacje Neverwinter otrzyma mapę na której będzie się rozgrywać i PVP i PVE. Na samym środku
będą walczyć gildie a po bokach będą normalne misje Pve. Najlepsze jest w tym jednak to że mapa będzie 4
razy większa niż zwykłe mapy dodawane do Neverwinter Online.


FAQ

Dyskusje ogólne na temat Torchlight 2

FAQ

Postprzez Admin » 13 wrz 2010, o 09:59


Torchlight 2 FAQ
(tłumaczenie z Wikipedii Torchlight)

To jest zestawienie najczęściej zadawanych pytań dotyczących gry Torchlight 2.
Jeśli chcesz zadać pytanie, którego tu jeszcze nie ma odpisz w tym temacie.

1. Informacje ogólne
1.1 Czy to gra MMO?
1.2 Czy Torchlight II jest rozszerzeniem/dodatkiem do poprzedniej wersji?
1.3 Dlaczego postanowiono wydać nową wersję, a nie przyspieszyć proces stworzenia wersji MMO?
1.4 Kiedy i jak gra zostanie wydana?
1.5 Na jakie platformy zostanie wydana gra?
1.6 Gdzie będzie można kupić grę?
1.7 Ile gra będzie kosztować?
1.8 Będzie można grać samemu?
1.9 Czy będzie można przenieść swoje stare postacie?
1.10 Czy stare rozszerzenia będą działać?
1.11 Czy ruszą beta-testy?
1.12 Jakie będą wymagania systemu?

2. Multiplayer
2.1 Jakiego typu Multiplayer zostanie zaimplantowany?
2.2 Powstaną serwery "postaciowe", podobne do BattleNet Realm characters?
2.3 Kto będzie tworzył serwery typu match-making?
2.4 Jaka jest maksymalna liczba graczy w trybie multiplayer?
2.5 Będzie tryb PvP?
2.6 Czy gracze będą mogli się wymieniać przedmiotami?
2.7 Jak będzie działało wypadanie itemów?
2.8 Jak będzie działać system rozszerzeń w grze z innymi graczami?
2.9 Wraz z wzrostem graczy potwory będą mocniejsze, czy będzie ich więcej?

3. Nowe funkcje
3.1 Czy klasy będą nowe?
3.2 Czy pojawi się nowy system zasobów?
3.3 Jak wielka będzie gra?
3.4 Ile Aktów będzie w grze?
3.5 Jakie będą cechy overworldu?
3.6 Jak będę mógł zmieniać swojego bohatera?
3.7 Jakie są nowe zwierzęta?
3.8 Czy cykl dnia/nocy oraz pogoda coś dają?

4. Inne pytania
4.1 Czy będą niekończące się lochy?
4.2 Czy jest możliwe zagranie kampanii kolejny raz, tą sama postacią?
4.3 Czy będą zniszczalne środowiska?
4.4 Czy będą dostępne osiągnięcia?
4.5 Czy będzie ulepszanie? Czy będzie tak samo działać?
4.6 Czy kamera zostanie przywrócona do poprzedniego stanu?
4.7 Czy rozszerzenia będą łatwiejsze do usunięcia, nie narażając się na crash gry?
4.8 Silnik fizyki: tak czy nie?
4.9 Czy zmieni się system skilli lub klas?
4.10 Będą ulepszenia graficzne?
4.11 Będzie nowa muzyka?
4.12 Czy będą mounty?
4.13 Czy będzie możliwe zmienianie kształtu?
4.14 Czy system ekwipunku ulegnie zmianie?
4.15 Jakie będzie ograniczenie levelowe?
4.16 Czy manualne staty powrócą? Czy zostaną zmienione bonusy za staty?



Czy to gra MMO?
Nie, Torchlight nie jest grą typu MMO. Wersja tego typu zostanie wydana trochę po Torchlight II.

Czy Torchlight II jest rozszerzeniem/dodatkiem do poprzedniej wersji?
Nie. Jest to w pełni niezależny sequel, wraz z nowymi klasami, miejscami, fabułą, itd. Nie zapominajcie o trybie Multiplayer! Nie będzie wymagał Torchlight I do działania.

Dlaczego postanowiono wydać nową wersję, a nie przyspieszyć proces stworzenia wersji MMO?
Cytując Maxa Shaefera, prezesa Runic Games, i jednego z trzech twórców Diablo: "Ciągle zamierzamy wydać wersję MMO, ale okazało się, że Torchlight II stał się, kolejnym krokiem naprzeciw fenomenalnemu entuzjazmowi graczy, wnioskujących o wprowadzenie tej możliwości."W dodatku myślimy, że będzie to spora korzyść dla obu stron (graczy i Runic Games) robić w międzyczasie wersję multiplayer.

Kiedy i jak gra zostanie wydana?
Wiosna 2011 jest celem, do którego dążymy. Z początku grę będzie można ściągnąć (podobnie jak to było z Torchlightem I)

Na jakie platformy zostanie wydana gra?
Na PC, wersja na Maca zostanie wydana później. Przerwa między wydaniem gry na obie platformy powinna być dużo krótsza, niż jak to miało miejsce w pierwszej wersji gry.

Gdzie będzie można kupić grę?
Dokładne szczegóły nie zostały jeszcze ogłoszone, ale podejrzewamy, że gra będzie dostępna u większości dostawców, u których można było kupić poprzednią wersję. Zostanie wydana także wersja pudełkowa.

Ile gra będzie kosztować?
Porównywalnie do wersji oryginalnej, więc prawdopodobnie "zacznie się 2"

Będzie można grać samemu?
Tak, możliwa będzie gra w trybie single player.

Czy będzie można przenieść swoje stare postacie?
Nie, oryginalne postacie zostaną przeniesione do gry w postaci NPC, podobnie jak klasy: Destroyer (Niszczyciel), Vanquisher (Zwycięzca) i Alchemist (Alchemik). Dodatkowo, przez zmiany wprowadzone w systemie gry, pliki Waszych starych bohaterów nie będą importowalne do nowej wersji gry. Wraz ze zmianą fabuły, wprowadzimy inne zmiany techniczne, nie współpracujące z Torchlightem. W rezultacie wszelkie próby przenoszenia starych postaci będą bezsensowne.

Czy stare rozszerzenia będą działać?
Nie. Pod koniec roku 2009 przez programistów z Runic zostało wspomniane, że zmieniono kodowanie plików gry. Oznacza to drastyczne obniżenie czasu ładowania, ale także to, że żadne stare rozszerzenia nie będą w stanie współpracować z nową wersją gry. Reasumując - powstały zmiany w rdzeniu gry, które wymagać będą napisania zupełnie nowych rozszerzeń.

Czy ruszą beta-testy?
Nie ma pewnych danych, ale twórcy gry wspomnieli, że chcieliby aby społeczność graczy wzięła udział w czymś, na miarę public-testów.
Konkretny ich czas został opublikowany na PAX 2010:
- wydanie gry - wczesną wiosną,
- zamknięta beta - grudzień,
- wersja alpha - październik / listopad.

Jakie będą wymagania systemu?
Podobne do wersji Torchlight I


Jakiego typu Multiplayer zostanie zaimplantowany?
Gra przez LAN, lub klasyczna rozgrywka P2P.

Powstaną serwery "postaciowe", podobne do BattleNet Realm characters?
Wszystko będzie zapisywane na postać, więc będziesz mógł grać skądkolwiek, jednak przez rozszerzenia nie będzie to system wolny od cheatów. Jest to system porównywalny do Steam Cloud.

Kto będzie tworzył serwery typu match-making?
Nie zostało to ogłoszone.

Jaka jest maksymalna liczba graczy w trybie multiplayer?
Czterech, nie będzie minimum.

Będzie tryb PvP?
Nie będzie to PvP w klasycznym wydaniu, ze względu na cheaterów. Powstanie jednak najprawdopodobniej tryb pojedynku, lub coś na miarę areny.

Czy gracze będą mogli się wymieniać przedmiotami?
Tak, powstanie do tego specjalny interface.

Jak będzie działało wypadanie itemów?
Każdy gracz, będzie miał dropy widoczne tylko dla niego. Dopiero wyrzucenie ich z ekwipunku, sprawia, że inni będą mogli je zobaczyć.

Jak będzie działać system rozszerzeń w grze z innymi graczami?
Wspólna gra będzie możliwa tylko, gdy rozszerzenia będą ze sobą kompatybilne.

Wraz z wrostem graczy potwory będą mocniejsze, czy będzie ich więcej?
Będą mocniejsze, niewiadomo czy będzie ich więcej.


Czy klasy będą nowe?
Tak, będą 4 zupełnie nowe klasy, dwie z nich zostały przedstawione jako Railman i Outlander, lecz ich nazwy nie są pewne. Część klas z pierwszej części gry pojawi się w formie NPC.

Czy pojawi się nowy system zasobów?
Tak, w demie pre-alpha Railman posiadał właśnie nowy system zasobów, w którym to moc jego możliwości wzrastała wraz ze stoczonymi walkami. Każda klasa posiadać będzie unikalny system, natomiast w przypadku Railmana będzie to zdolność dodatkowa, a nie zastąpienie systemu many.

Jak wielka będzie gra?
Świat będzie większy od tego, który mieliśmy okazję widzieć w pierwszej części gry. Powstaną nowe tereny większe od każdego lochu, jaki był w Torchlightcie I, więc możemy wyobrazić sobie ogrom zmian.

Ile Aktów będzie w grze?
Są różne doniesienia na temat liczby aktów i stref. Na początku mówiono o trzech aktach, jednak na ostatnim wywiadzie z JD Wiker dowiedzieć się można było o planach nad aktem numer cztery. Powiedziane zostało także, że stref będzie 5.Zewnętrzne ukształtowania terenu, o których póki co była mowa, to: Trawiasto - górzyste stepy, Pustynie i Ciemny Las. Są plany utworzenia "ultra-specjalnego, komletnie egzotycznego" terenów, jednak to nic pewnego.

Jakie będą cechy overworldu?
Gracz będzie musiał przejść przynajmniej przez 3 różne tereny, każdy w okolicach jego miasta. Świat będzie zawierał ogromne tereny, które zostaną przydzielone losowo na początku gry. Będzie dużo więcej ścieżek, w porównaniu do wersji pierwszej. Planowane jest utworzenie losowych wydarzeń i lochów. Tereny podzielone są na duże, szerokie i małe "łączniki"

Jak będę mógł zmieniać swojego bohatera?
Będzie można zmienić: klasę, płeć, fryzurę i twarz. O niczym więcej nie wiadomo.

Jakie są nowe zwierzęta?
Nie zostały jeszcze przedstawione. Zapewne powrócą kot i pies, być może każdy zwierzak będzie miał jakąś umiejętność. Być może będzie do wyboru także fretka, oraz jakieś, bliżej nieokreślone jeszce, zielone zwierzę.

Czy cykl dnia/nocy oraz pogoda coś dają?
Nie wiadomo, czy będą to tylko zmiany wizualne, czy naprawdę zmienią w jakiś sposób cykl gry.

Czy będą niekończące się lochy?
Travis lubi niekończące się lochy i pracuje nad przywróceniem ich w jakiejś postaci.

Czy jest możliwe zagranie kampanii kolejny raz, tą sama postacią?
Runic rozpatrzył pomysł grania kampanii kolejny raz, na wyższym poziomie trudności i rozważy zaimplementowanie tego.

Czy będą zniszczalne środowiska?
Runic Games wiele dyskutowało na ten temat i chciałoby to zrobić. W trailerze Gamescomu są zniszczalne barykady i na forum główny projektant Patrick Blank komentował, że tym razem wypróbują nowe zniszczalne rzeczy.

Czy będą dostępne osiągnięcia?
Nie zostało to jeszcze ogłoszone. Zapewne będą do zdobycia osiągnięcia Steamowe, reszta nie jest pewna.

Czy będzie ulepszanie? Czy będzie tak samo działać?
Ulepszanie prawdopodobnie będzie, ale nie wiadomo czy będą zmienione jego zasady.

Czy kamera zostanie przywrócona do poprzedniego stanu?
Tak, obraz kamery zostanie przywrócony do oryginalnej. Będzie bardziej oddalona, aby umożliwić Ci widzenie więcej.

Czy rozszerzenia będą łatwiejsze do usunięcia, nie narażając się na crash gry?
Mamy taką nadzieję!

Silnik fizyki: tak czy nie?
Raczej nie, widząc ogromną liczbę celów w grze, ale nic nie jest przesądzone.

Czy zmieni się system skilli lub klas?
System skilli się zmienił. Każda klasa ma inny system zasobów. Nawiązując do wypowiedzi "rzecznika" gry Railman będzie miał system, gdzie w czasie walki będzie zadawał coraz więcej obrażeń.Każda klasa będzie miała osobny system, ale nic jeszcze nie można powiedzieć na pewno.

Będą ulepszenia graficzne?
Trochę tak! Silnik wykorzystany w TII jesy nowszy i ulepszony, niż jak to było w TI.

Będzie nowa muzyka?
Matt Uelmen powróci wraz z nową muzyką, włączając w to sesje nagraną przez orkiestrę w Bratysławie!

Czy będą mounty?
Nie, pozostawiają to do czasu wydania MMO.

Czy będzie możliwe zmienianie kształtu?
Nie było tego trybu w I wersji, nic nie wiadomo nt. wprowadzenia go do części II.

Czy system ekwipunku ulegnie zmianie?
Teraz używa systmu torny. W interfacie zobaczonym na Gamescom, można było zauważyć miejsce na 6 toreb, włączając w to plecak zwierzaka. Klasyczna torba i plecak zwierzaka mają miejsce na 23 rzeczy. Zmieni się teżwygląd rzeczy w ekwipunku.

Jakie będzie ograniczenie levelowe?
100 lvl jest najbardziej prawdopodobny, tak było w pierwszej części, i nic nie wskazuje, że ulegnie to zmianie.

Czy manualne staty powrócą? Czy zostaną zmienione bonusy za staty?
Bazując na interface graficznym postaci, który można było zobaczyć w pre-alpha, 4 podstawowe staty pozostaną, i wciąż będą rozdawane manualnie.
Avatar użytkownika
Admin
Administrator
 
Posty: 75
Dołączył: 15 gru 2009

Powrót do Rozmowy Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Projekt i wykonanie:
cron